دخترا کسی میدونه خوبه یان

تصویر
۴ پاسخ

همه چیت نرماله

خوبه قند نداری

اره خوبه

زیاد سر در نمیارم ولی فکر کنم قندت نرمال هست

سوال های مرتبط

مامان هلسا🫀 مامان هلسا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نوردخت مامان نوردخت هفته بیست‌وسوم بارداری