۵ پاسخ

من ۳.۲ بود دکتر گفت خوبه

نه باید قرص بخوری کاری به هفته نداره کلا توی بارداری باید زیر۲.۵باشه

باید قرص بخوری

باید زیر 3یاشه

باید زیر ۳ باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته شانزدهم بارداری
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری