بچه چندمته؟؟؟
اگه اولی که باید بری خصوصی که تا ۷۰،۸۰ میره
مگر اینکه نامه داشته باشی که سزارین اجباری بشی،برو بیمارستان دولتی نهایتش ۱۰تومن
من مریم سزارین شدم دی ماه با پمپ درد ک خودش ۲تومن میشه شد ۳۴تومن
بیمارستان آرام من پرسیدم چون میخوام برم اونجا گفت اینور سال ۴۰ اونور ۵۰و خورده ای بدون اتاق خصوصی ، دکترمم که زیر میزی میگیره فکر کنم ۸۰اینا دربیاد
بیمارستان آرام 42 تخت جمشید با تامین 20البرز هم ک مجانی
از ۵۵ شروع میشه به بالا. سال دیگه هم گفتن ۵۰ درصد افزایش قیمت دارن
سزارین اول تو بیمارستان خصوصی باید انجام داد چون اختیاریه دکتر ۴۰ میگیره بیمارستانم احتمالا تا ۲۰تومن در میاد
سزارین دوم اجباریه بیمارستان دولتی هم انجام میدن بیمارستان فکر نکنم پولی بگیره ولی دکتر ۲۰تومن زیر میزی میگیره
۴۰تا۷۰میلیون
من ک تو بیمارستان خصوصی سوال کردم ۶۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.