مامانا تو هشت هفته سونو شکمی دیگه انجام میدن یا واژینال

۷ پاسخ

اصلا واژینال خوب نیست

من شکمی انجام داد برا قلبش

کلا سونو ها شکمی انجام میشه مگه در موارد خاص واژینال انجام بدن

برای من هم هشت هفته 3روزم بود شکمی انجام داد

شکمی
من سرانیسا ۴ هفته ۵ روز هم سونو شکمی انجام دادم

شکمی خوبه

شکمی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد