۳ پاسخ

من چون خودم توخونه همش مشغولم نمیتونم

من نگه نمیدارم چون بچم غذای سرد دوست ندارع

نهایت دوتاسه‌ساعت

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان آریاجون💙 مامان آریاجون💙 ۱۷ ماهگی