۱۳ پاسخ

من دهکم 2نمیریزن

منم دوباره موجودی گرفتم ۵۰۰ واریز شده

اخ جووون ۵۰۰واریزشده حالاچی برم بخررررم

چقد میزیزن؟

چطوری میفهمین ریختن

نه واسه منک نریختن

من که نه

گفته بودن شب یلدا برای مادران باردار دهک چهارم و پنجم واریز شده ولی واسه ماهم واریز نشده

چطوری میفهمین ریختن

زنگ زدم به سامانه گفت شاید از ماه دیگه واریز شه

طرح یسنا چیه

من که چهارم نه نریختن

من چهارم واریزکردن

سوال های مرتبط

مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی