مامانای دهک ۴ یسنا گرفتین؟

۷ پاسخ

بله عزیزم گرفتم

ن نریختن

فقط به یک تا سه دادن

عزیزم چجوری باید طرح یسنا رو ثبت نام کنیم؟؟

واریز شده ولی هنوز خرید نکردم

برا منم ریختن

برا من واریز شده ولی هنو برنداشتم فردا باید بگم خرید کنن

سوال های مرتبط

مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری