۱۲ پاسخ

دهک 6چی نمیاد ؟

۶ کی میدن

ممنون که گفتی آره ریختن

من دهک ۴ هستم نریختن

من دهک ۲هستم۶۰۰زده بودن، رفتم مغازه کارت کشیدم فهمیدم اومده

برنامه شمیم با شماره بنام همسرتون وصل کنید کد ملی همسر تون بزنید براتون نشون میده

برا ما از این ماه یارانه رو هم حذف کردن 😏

نمی‌شه موجودی گرفت ؟

چطوری بایدچک کنیم

چرا از ماه اول نریختن؟

جدی
از کجا چک کنم ؟

اره ریختم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی