۲ پاسخ

سلام عزیزم
من دکترم سودابه رحیمی فر و خیلیییی راضیم، دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن

شما رفتید تحت نظر ایشون ؟؟
دکتر خوبیه؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی