سلام خانمای یزدی دکتر تراب زاده میشناسین؟ نظرتون راجبش میگید

۳ پاسخ

من شنیدم خوبه ولی خودم نرفتم هیچ وقت، دکتر خودم محمدی نسب و عاشقشم کارش عالیه خیلی بهم رسیدگی میکنه

از چندنفر شنیدم دکتر خوبی هستن
البته دکتر خودم خانم سجادنیا هستن

بیخود

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته نهم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی