خانما بتام ۲۳میره بالا؟

۵ پاسخ

دارو استفاده کردی باردار شدی ؟

آره تکرار نکردی دوباره؟

بستگی داره چند روز تاخیری
بتات مشکوکه

اره چرا نره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خوسدلا🩷🩷 مامان خوسدلا🩷🩷 ۳ ماهگی
مامان نور خونمون 🐣🥹 مامان نور خونمون 🐣🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان عماد مامان عماد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هجدهم بارداری