۱۲ پاسخ

من گذاشتم الای

اسم خواهرزادم نهاله و بنظرم قشنگ ترینه😍🥹

من مریم ، چون همیشه عاشق اسم مریم بودم ، هم خودم هم شوهرم ، ملیحه

سلین

من هیچی
سپردم به شوهرم یکی میزاره براش 😂♥

نجوا قراره بزارم
به اسم جفتمون بیاد
نجمه و جواد

آوا میخام بزارم

نلین 🌈🎀

یسرا چون اسم شوهرم یاسر هست 😍

شوهری میگفتی ساحل من میگفتم حلما خانم اینقدر توی خونه تکرار کردم شوهرم میگه حلما خانم چطوره 😂😂😂موفق شدم البته اینم بگم حتی اگه تکرار نمیکردم به انتخابم احترام میزاشت خدایش نه نمیگفت اول خودم گفتم ساحل باز پشیمون شدم😂

شاید هستی. منم نمیدونم قطعی

پناه مامان

سوال های مرتبط