کسی از این برا اگزما بچش استفاده کرده؟ چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

من دخترمو بردم واسه خشکی پوستش پسش آزاده گودرزی کلنیک بهار
ی مرطوب‌کننده داد واسه خشکی های شدید استفاده میشه و عالیه
سریکیتپ

اینه کرمش

تصویر

کرم الوینا من میزنم خیلی خوبه

من اینو استفاده نکردم ولی ثمین ک برا پسرم استفاده کردم عالی بود.‌‌

من برا پسرم کرم ثمین استفاده کردم
اصلا عالیییییی بود

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی