سلام اینو کی برا بچش استفاده کرده؟چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

من دادم عالیه

قطره فقط کولیک اید . گریپ میکسچر کارایی و راحتی کولیک اید رو نداره . درجا کولیک اید معجزه میکنه اب روی اتیشه

من این قطره میدم خیلی خوبه هر۸ساعت گفته ۱۰قطره آروم میکنه بچرو وراحت میخوابه

تصویر

من استفاده میکنم هر۸ساعت ۷قطره میدم خیلی خوبه نفخ شیررومیگیره وبچه راحت بادردمیکنه ارامبخشم هست یه کم بچه میخوابه

من لولیک اید دادم خوب بود اینو نمیدونم ندادم

سوال های مرتبط