۶ پاسخ

منم کشاله رانم و واژنم درد میکنه حتی حرکتش و حس میکنم اونجا تو هفته من تازه رفتم ۲۶ هفته خطرناک نیس؟؟؟

منم درد دارم حین حرکتش

دکتر من که گفت طبیعیه. من گاهی انقدر پایین حرکت میکرد تا واژنم درد میگرفت

پا درد پری میگیری؟

منم همینم

دیروز رفتم دکتر گفت درد کشاله ران طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری