بچها شماهم تو این هفته ترشح کشدار دارین؟

۳ پاسخ

۵تاخیر رفتم آزمایش و ترشح کش دار بود کلی علاعم یدفه خوب شدم ۱۰روز تاخیرم فعلا پرید نشدم آزمایش منفی

من داشتم اما آزمایش منفی یدفه کل علاعم ها رفت و پرید نشدم هنوز

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان دلانا فندق طلا مامان دلانا فندق طلا ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته چهلم بارداری