۱ پاسخ

من برای بچه ی اولم استفاده میکردم فقط اون بهش میساخت
سهمیه ای بود و از هلال احمر میگرفتیم و اینکه باید دکتر گوارش مخصوص تایید کنه برات سهمیه بچتو بزنه
آزادش چطوریه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی