۱۳ پاسخ

بله داره،بستگی داره دکترت واست نوشته باشه یا نه

منم ازمایش نداشتم نکنه داره ؟

نه نداره
یه ازمایش هفته ۱۵ هست ک میگن غربالگری دوم
ازمایش انومالی نیست
اکثرا هم انجام نمیدن اگه غربالگری اول اوکی باشه

برای منم دکتر چیزی از آزمایش نگفت

دکترم گفت اگه غربالگری اول اوکی باشه، نیازی نیس
ولکن بابا الکی سه تومن بره تو پاچمون

اره شانزده هفته باید ازمایش بدی

اگه دکتر لزومی نبینه نمینویسه ،منم آزمایش نداشتم

من ک ندادم فقط سونو آنومالی چیز‌ دیه ای لازم نی

اره
کواد مارکر

اره هفته ۱۶

دکترم به من نگفت

اره داره بستگی داره انجام بخوای بدی یان

سلام عزیزم اره

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری