خانما قد ۱۶۰ کوتا واسه خانما

۱۳ پاسخ

متوسطه رو به بالاست
من ۱۶۸ هستم هر جا میرم از همه خانما بلندترم

ن خوبه

من خودم ۱۵۲😂

من ۱۶۰ ام احساس میکنم کوتاهم به نظرم از ۱۶۵ به بالا بلند حساب میشه زیر ۱۶۵ کوتاه

برا خانوم خوبه متوسطه منم ۱۶۰ام

متوسطه

زیر 155میشه قدکوتاه

نمیدونم من ۱۷۳ ام متوسط رو ب بالاعم

کوتاهه

فک کنم کوتاهه

بلنده بلندم نیست کوتاهم نیست

من که ۱۶۰هستم همه بهم میگن قدت بلند ولی بنظر خودم کوتاهم در کل قد متوسطی هست

نه خوبه بغلی ایم ما بستگی ب وزن هم داره

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان اقا آدرین مامان اقا آدرین ۲ سالگی
مامان آیکان👼 مامان آیکان👼 ۲ سالگی
مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی