داروخانه ها دارن و یادمه حدود سیصد،چهارصدتومن بود،
اثر داشت. مثل مام هست و دورناف بچه میزنیم ماساژ میدیم تا جذب بشه.
روغنی طور هست.
برای هفته های اول که بچه ها گریه شدید میکنن خوبه البته بنظر من اثر متوسطی داشت و مثل تبلیغاتش نبود
منم شنيدم خوبه نميدونم بخرم يانه اگه واقعا خوب باشه ميخرم😑
خوبه؟منم میخوام
ازکجامیشه خرید
اینوبایدچطوراستفادش کرد
عه چ جالب همه جا دارنش؟ منم بگیرم
میگن عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.