کسی از این رول ها برلی کولیک استفاده کرده؟چطوره

تصویر
۷ پاسخ

داروخانه ها دارن و یادمه حدود سیصد،چهارصدتومن بود،
اثر داشت. مثل مام هست و دورناف بچه میزنیم ماساژ میدیم تا جذب بشه.
روغنی طور هست.
برای هفته های اول که بچه ها گریه شدید میکنن خوبه البته بنظر من اثر متوسطی داشت و مثل تبلیغاتش نبود

منم شنيدم خوبه نميدونم بخرم يانه اگه واقعا خوب باشه ميخرم😑

خوبه؟منم میخوام

ازکجامیشه خرید

اینوبایدچطوراستفادش کرد

عه چ جالب همه جا دارنش؟ منم بگیرم

میگن عالیه

سوال های مرتبط