۲ پاسخ

هیچ طبیعی یا سزارین ؟ درهرصورت تو ماه شما کاملا عادیه

اگه دردات ریتم داره و منظمه یعنی انقباض زایمانی اگه منظم نیست که درد کاذبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری