۳ پاسخ

من اینجوری داشتم هفته قبلی دردش میکشید توی پای راستم رفتم بیمارستان آزمایش دادم عفونت داشتم

اگ مداوم داری ممکنه انقباض باشه

اگه منظمه برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی