۷ پاسخ

37هفته‌ی کاملی دیگه نگران زایمان زودرس نباش، انشاالله راحت زایمان کنی و به موقع

چی کردی رفتی یا نرفتی ؟

اگه تکوناش خوبه صبر کن نمیری فردا مطب دکترت؟؟به دکتر بگی شاید معاینه کنه من که نمیدونم دیشب تو خاب درد داشتم یا خاب میدیدم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اگه مثلا هی گرفت ول کرد باز گرفت ول کرد اون دردای زایمانه دردش از پریودی بیشتره یسره باشه ن نیست

وای برا منم دعا کن دردام شروع بشه تموم شه این بارداری

اگه دردات منظمه برو بیمارستان اگر نیس الکی نرو

منم از دیشب همینطورم ولی لامصب درداش منظم نمیشه هی کم و زیاد میشه تکلیف آدم. روشن نمیکنه😐🤦‍♀️

سوال های مرتبط