۳ پاسخ

منم انقباض کاذب دارم طبیعیه دیگه هفته های آخره

منم دارم ، بخیه هم دارم زیر شکمم اونم میسوزه
تو خواب هم میخام بچرخم خیلی دردم میگیره

دیکه انقباضات زیر شکمه و کمره .اوایل میتونه نامنظم باشه بعد منظم و شدید زشه

سوال های مرتبط