خانما بهترین ارتوپد کودکان شیراز کیه ؟

۷ پاسخ

عزیزم گدوم دکتر بردی؟

بچه رو تو این اوضاع ویروس آنفلوآنزا نبری بشینی تو مطب دکتر الکی سرما بخوره خیلی اذیت میشین هم خودش هم شما
درکت میکنم حساسی رو نی نی جون ولی خیالت راحت باشه منم بچه امو زیاد این حالت گرفتن چرخوندن تو خونه که اطراف رو ببینه اما حتما کمرشو به شکم خودت تکیه بده و با یه دست پایین تنه اشو نگهدار با دست دیگه سر و گردنشو مهار کن اگه هنوز گردن نمیگیره

ارمین ابطهیان

آرمین ابطحیان

الان مشکلی داره ؟

از گوگل سرچ کن و نظر کار برا رو بخون ببین راضی بودن یانه

چی شده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان هیراد وهیرمان مامان هیراد وهیرمان ۷ ماهگی
مامان الیاس👨‍👩‍👦 مامان الیاس👨‍👩‍👦 ۱۵ ماهگی