بچها خوردن یکم زعفرون در غذا خطرناکه

۱۱ پاسخ

من از همون اول تا الان قشنگ برلی غذاهام ریختم و خوردم هیچ مشکلیم نداره

اتفاقا خیلی هم خاصیت داره برای جنین البته مقدار کم مثلا تو غذا یا دسر من فقط شرتبشو اینارو نخوردم

من همیشه میخوزم در حد کم هیچی نمیشه فقط نباشد غلیظ خورده بشه

عزیزم من با اینکه ای وی اف کردم جایی ک لازم باشه تو غذام میریزم حتی تو 2هفته اول انتقالمم خوردم

نه عزیزم خوراکی ایرادی نداره

ن بخور

نه گلم همه چی میتونی بخوری

یعنی تو این ۳۵ هفته زعفرون تو غذا نخوردی؟ من از اول بارداری مقدار کمش رو تو غذاها خوردم

میگن همه چیز رو کم استفاده کنید زیاده روی نکنید ولی من همون کمش رو هم نمیخورم

نه اصلا زعفران مقدارزیادش غلیظ خطرداره

نه والا من از اول بارداريم تو همه غذاهام ريختم

سوال های مرتبط

مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان ایلیا💙🤰 مامان ایلیا💙🤰 هفته سی‌وششم بارداری