خانما از کی با بچهاتون تمرین نشستن کردین؟‌ چجوری

۲ پاسخ

باید یواش یواش شروع کنی دورشو پر کن با پتو بپیچ یه سری صندلی های مخصوص نرم هم هستش کم کم کمرش قوی بشه خودش میشینه ولی کلا باید مواظب باشی تا خدایی نکرده نیفته و ب سرش ضربه نخوره

الان دبگه با کمک من میشینه

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی