۸ پاسخ

منم ۳۷بود‌گفت خوبه

۳۷ که عالیه
دکتر چی باید بگه مثلا🤔🤭

من ۳۳ دکتر گفت خوبه

من ۳۷ بودم عالیه ک

ممنون از پاسختون عزیزان

من ۳۷ بود
خوب بود
تو ۲۹ هفته رفتم ۴۳ شده بود

٣٧ك عاليه عزيزم

من ۳۶
گفت همه چی خوبه

سوال های مرتبط