۷ پاسخ

ايشالا يه زايمان راحت داشته باشي عزيزم

اینشاالله که بسلامتی زایمان کنی عزیزم

39 هفته و چند روزی

چند هفته ای من ۱۳ دی میشم ۴۰ هفته کامل معاینه هم نشدم برم بستری میکنن

سلام عزیزم انشاالله که بسلامتی و دل خوش❤️❤️❤️ برای ما هم دعا کن

منم شنبه باید برم بیمارستان احتمالا اگر یکی دوسانت باز باشم نگهم دارن
دعا کن باز باشم🥲🫠🙏🏻

انشالله به سلامت زایمان کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه و حلما💗 مامان فاطمه و حلما💗 ۵ ماهگی