مامانا چای نبات بخورم مشکلی نداره؟؟؟😅

۳ پاسخ

چرا اخباراعلام کرده تویه کشورباعث کشتارجمعی شده ک اخریا هنوز قش کردن گاهی به هوش میان میگن نباااات😂😂😂

اگر قند نداری نه مشکل نداره

نه دختر نبات سفید بخور البته

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی