مامانا چای نبات بخورم خوبه؟؟

۶ پاسخ

من صبحانه چای نبات میخورم.

خوشبحالتون
من قندم لب مرزه همش باید مراعات کنم

بخور نوش جون

اره چرا بد باشه
من از همون اول بارداریم روزی ۲ لیوان چای نبات زنجبیل میخورم برای معدم

من بعضی وقتها میخورم مخصوصا وقتی سردی بخورم

براچی بد باشع؟🤔

سوال های مرتبط

مامان آنیتا و ایلیا مامان آنیتا و ایلیا ۵ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری