کی آمپول رگام زده؟ چند هفته باید بزنی

۵ پاسخ

یکی ماه هفتم بایدبزنی ک میشه۳۳یا۳۴یکیم موقع زایمان تو بیمارستان میزنن

من زدم بعد زایمانم تو بیمارستان زدن

من برا بچه هام زدم

28هفته تا32هفته باید زد

واسه الان نیست واسه ماه های اخر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نیم مامان نی نیم ۱ ماهگی