مامانا کیا زیاد پستونک میدین ب بچهاشون

۷ پاسخ

چجوری پستونک گرفتن بچه هاتون؟ چرا دختر من نمیگیره؟

برای من ده روز اول گرفت همون بود دیگه نگرفت 😐

پسر منم پستونک نمیگیره اونت بادومی هم خریدم براش با دستمم نگه میدارم قبول نمیکنه گریههههه میکنه

مال من نمیگیره

من عاشق اين بودم پستونكي بشه تو ٤٠ روزگي بزور قبول كرد الان عشق مي كنم پستونك مي خوره

هروقت بی قراری کنه شیر هم نخواد پستونک میگیره پستونکش هم نباشع نمیخوابه

من
دائم تو دهنشه ،یه لحظه میوفته از خواب بیدارمیشه

سوال های مرتبط

مامان ساروین👶 مامان ساروین👶 ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی