۱۴ پاسخ

بچه من عق میزنه نمیخوره

من مدل سیلیکونی

اونت مدل ارتودنسی میدادم تا ۴ ماه عالی میگرفت بعد نگرفت بزرگه هم اونت دادم ولی اون تا ۷ ماه گرفت

بادومی بیبی لند پسر من دوس داره.. ارتودنسی هم گرفتم دوس نداشت

بادومی بیبی لند

پستونک ارتودنسی

من شیر خودمو میخوره.روزی یبارم شیشه
مارک پستونکش بی بی لند

اونت

ارتودنسی دو طرفه

بیبی لند مدل ارتودنسی تمام سیلیکونی عالیه عالی

بی بی لند ارتودنسی

اره من میدم... مدل هی اور شی، شب و روز

بی بی لند طرح اونتو گرفت

من به پسر اونت دادم. واسه دخترمم اونت گرفت

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی