رفتم آزمایش مثبت بود😍خیالم راحت شد خدایا شکرت🥺🩵🩷

۲۹ پاسخ

سلام خ ش ب سعادتتتون بسیار مبارکه
اخرین پری کی بوده
۸ هفنه ک شدید سونو بدید
برای مدیریت هزینه ها برید مرکز بهداشت پزشک عمومی براتون سونو حاملکی ثبت کنه بعد انجام سونو
برید زنان ک براتون چکاپ کامل و ان تی و عربالکری ثبت کنه

چ علایمی داشتی تست داذی

مبارکه توروخدا منم دعا کن چ علایمی داشتی

خداروشکر

مبارکه عزیزم ان شاء الله بسلامتی بگیری بغلت💝

مبارکههههههه عزیزم

خوشبحالت عزیزم 🥲💗براماهم دعاکن

مبااارک باشهههه😍

چند روز تاخیر داشتی؟

مبارک باشه عزیزم

عزیزم تبریک میگم این حال خوبتو واسه ماآرزوکن

مبارکه

مبارکت منم دعا کن😍♥️

مبارک باشه عزیزم

به مبارکی و سلامتی انشاالله 😊

مباررررک باشه بسلامتی انشالله

چه خوب موقعی متوجه شدی کمتر واسه سنو قلب صبر میکنی من چهارهفته بود فهمیدم الانتن اون موقع منتظرم بشه ۸هفته برم سنو 🫠

مبارک عزیزم

مبارکه گلم به سلامتی انشا الله

مبارکه قشنگم

مبارکت باشه

خیلیم عالی عزیزم سچانشالله سالم به دونیا بیاد برای منم دعاکن

خداروشکر

بتات چند بود

مبارکت باشه عزیزم ان شاء الله بارداری سالمی بگذرونی و صحیح و سلامت دنیا بیاد

خداروشکر عزیزم

خیلی صبر داشتیا الان تازه رفتس

مبارک باشه گلی ایشالا سالم‌بغلش بگیری

خوشبحالت عزیزم بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان پسرمو🩵دخترم🩷 مامان پسرمو🩵دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکزاد🫶🏾🍂 مامان نیکزاد🫶🏾🍂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ودوم بارداری