امسال سال مثبت شدنه انگار اینهمه مثبت خوشگل خدایا شکرت🥺😍🙏🏻✨

۷ پاسخ

چقد گرون.منم بیمه دارم دیگه کل دارو تخمک کشی انتقال ۲۵تومن میشه با بیمه تو کلینیک تیزرو دکترمم الهام پورعلی.
ولی ازاد اره گرونتر میشه چون تخمک کشی انتقال ازاد ۴۶تومن زده بود دارو هام گرونن ذاتن.

خدارو شکر 🥹🫶🏻
برای منم دعا کن

برای همه به خیری بگذره🙏

خدارو هزاران مرتبه شکر خیلیییی خوشحال کنندس تک تک عزیزان دارن حس مادر شدنو تجربه میکنن 😍😍😍♥🥺🥺🥺🥺🥺

خداروشکر خداااایا شکرت😍🥲

سلام عزیزم تو ارومیه ای وی اف پیش کی انجام دادین

خداروشکر🥹😍🙏

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان ✨هاکان✨ مامان ✨هاکان✨ ۴ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان قصد بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری