مامانا تو شیردهی میشه نودل بخورم
و سس مایونز

۸ پاسخ

والا منکه همه چیز میخورم

من خوردم بچم همش بیقرار بود همش گریع میکرد

سس خوب نیس نفخ و دل درد میاره

نودل دل دردمیاره

حاملگی تموم شد حالا خوراک شیردهی😂

عزیزم فک کنم نفخ دارم

نودل فک کنم مثل ماکارونی دل درد میده

تجربهدمن اینه چنین غذاهایی بعد دل درد گرفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۱۴ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان آریا🌱 مامان آریا🌱 ۱ ماهگی