۳ پاسخ

ببین غذاها نفاخ سعی بکن نخوری
بعدشم چهارزیره بخور

چرا نزاری بزار.دربیمارستان بهمون گفتن سرش بلند باشه یکمی ازبدنش که معدش اذیت نکنه.تااستفراغ نکنه.

سواله منم هست ولی بنظرم کسی نمیدونه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۵ ماهگی