خانوما تا چند هفته اسید فولیک بخورم؟۱۸هفته میرم پیش دکترم

۵ پاسخ

تا۱۶هفته بعدش مولتی وآهن بایدبخوری ک ففول هسن

عزیزم معمولا ۱۴ تا ۱۵ هفته مکمل و قرصها تغییر میکنه باید ببینی نظر دکترت چیه

بستگی داره ب دکترت برا من ۱۲ هفته قط کرد مولتی نوشت برام البته تو مولتی هم اسید فولیک هست

ببین دکترت چی میگ

دکتر من گف تا ۱۶ هفته

سوال های مرتبط