کسی ترو مام برا افزایش شیر خورده؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

لاکتاول عالی بود
اگر میتونی روزی یبار شیرتو بدوش خیلی تاثیر داره

حدیث خوبی؟
هانا خوبه؟
آب هویج بخور،،مایعاات بخور،آب پرتقال بخور برای شیردهی عالیه

من هیچی نخوردم فقط تغذیه مناسب و اب هویج عالیه

من قرص لاکتاول میخوردم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی