خانوما تب روی ۳۷.۸ خطرناکه

۳ پاسخ

نه عزیزم خفیفه تب داره ولی تبش کم هست نگران نباش

استامینوفن بده بالاتر نره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۲ سالگی
مامان نیکی مامان نیکی ۲ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری