اگه شربت میدی که نصف وزنش مثلا اگه ۱۲ کیلوعه ۶ سیسی بده
اگه قطره میدی هم دوبرابر وزنش
پاشویه کن ب ابش ابلیمو بزن چند قطره سریع تب رو میاره پایین
استا بده اگه تبش کنترل نشد تا شب نشده ببرش دکتر معمولا تب شبا بیشترم میشه
قطره دوبرابر وزن به قطره
شربت نصف وزن به سی سی
تبش اونقدری نیست ببری دکتر، ببری به غیر استا چیزی بهت نمیده
کنترلش کن اگر شدید تر شد یا علایم دیگه بهش اضافه شد ببر دکتر
قطره دوسی سی بده سن بچه های ما با یک سی سی پایین نمیاد
اگه شربت هست نصف وزنش ب سی سی مثلا اگه ده کیلو هست ۵ سی سی
اگه قطره داری یک سی سی
بستگی داره بخای شربت بدی یا قطره.ولی پاشویه و مایعات بهش بده و مراقب باش که بیشتر از این بالا نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.