۳ پاسخ

طبیعیه
قنداق چسبی بگیر پاهاش آزاده فقط دستاشو ملایم و سبکک قنداق میکنه

اره ...طبیعیه قنداق کن...البته بگما من دوتا بچه اوردم خیییییلی کم قنداقشون کردم بخصوص دومی رو فقط دوسه بار

قنداقش کن گلم آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی