سلام برای غربالگری اول کی باید برم

۱۰ پاسخ

سلام بهترین زمانش ۱۲ و نیم هسش
بعد سونو مستقیم برید ازمایشگاه

من میخوام 12 هفته پر بشه بعد برم

من ۱۲ و2 روز بودم

من دکتر ۱۲ هفته و ۱ روز گفت برم کلا قبل از ۱۳ هفته بشی میگن بری بهتره اواسط یازده هفته شروع میشه که میگن بهترین زمان همون ۱۲ هفتس

12هفته برو بهترین زمانشه

برای من دقیق هفته ۱۲ نوشته

من ۱۱هفته و۴ روز رفتم

من دکترم 12 هفته بهم نوبت داد

گلدن تایمش ۱۲ هفته و سه روز هست به دکترتون بگید براتون بنویسه

از 11 هفته و 6 روز تا 13هفته فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان هامین 👶🏻🐥 مامان هامین 👶🏻🐥 ۷ ماهگی
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان انوشا مامان انوشا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری