خانما برای غربالگری دوم کی باید برم

۴ پاسخ

من دیروز ۱۸ هفته و دوروزم بود رفتم . ۱۷ . ۱۸ بهترین وقتشه

18 هفته سونو میدی،16 هفته ازمایش

برا آزمایش بین ۱۵تا ۱۷ هفته که من ۱۶ هفته رفتم
برا سنو دکتر بهم گفته ۱۸ هفته بیا

هفته ۱۷ تا ۲۰
بهترین زمان ۱۸ هفته و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انوشا مامان انوشا روزهای ابتدایی تولد