خانما ازمایل غربالگری دوم کی برم وجوابش کی اماده میشه؟

۲ پاسخ

همین ۱۶ هفته کامل باید بری.. دیر تر نمیشه..موسوی جوابش اگه صبح ازمایش بدی عصر اماده ست.. بنی هاشمی دیرتر حاضر میکنه.. برگه ی سونوی انتیت و آزمایشش رو میخوان یا یکی از این دوتا دقیقا یادم نیست🥲

من ۱۵ هفته رفتم جوابش ۲ روز طول کشید اماده بشه

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین ۶ ماهگی
مامان 🧿🧿🧿🤰 مامان 🧿🧿🧿🤰 روزهای ابتدایی تولد