سلام مامانا.برای غربالگری دوم کی برم خوبه

۶ پاسخ

دکترمن ۱۷هفته ودوروز نوبت زده که میشه اوایل هفته۱۸
گفت بهترین تایمه

۱۸ هفته به بعد دقیق تره

من ۱۷ هفته ۴روز رفتم همه چی خوب خداروشکر

18 هفته

سلام عزیزم ۱۸هفته به بعد

دکتر به من ۱۶ هفته برای ازمایش خون گفت برم،۱۸ هفته برا سونو انومالی

سوال های مرتبط

مامان 🧿🧿🧿🤰 مامان 🧿🧿🧿🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان جانان و فرهان مامان جانان و فرهان ۸ ماهگی