کی برم غربالگری دوم هفده هفته خوبغ؟

۷ پاسخ

تو هجده هفته برو منم همون موقع رفتم

۱۸ هفته و ۲ . ۳ روز بهترین زمانشه

زوده،۱۸ تا ۲۲ میتونی،بهترینش حدودای ۱۹ عه،بعد آنومالی مثل سونوهای دیگه نیست،معمولا باید از قبل وقت بگیری پس اینم لحاظ کن

۱۸هفته و۲،۳روزت شدبرو بهترین موقع هس

اگه منظورت آزمایش خونشه که از هفته ۱۵ باید بری

منو که گفتن 18 هفته فردا میرم به امید خدا

هیجده هفته و چند روز بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری