خانما غربالگری دوم چند هفته باید برم؟

۳ پاسخ

از ۱۸ تا ۲۱

۱۸ هفته باید بری عزیزم

سونو آنومالی از هفته ۱۸ تا۲۰
که بهترین زمانش ۱۸ هفته و۲،۳ روز هست

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری