سلام برای غربالگری دوم باید چند هفته برم سونو ???

۷ پاسخ

آزمایش ۱۶ هفته
سونو ۱۸ هفته

18 تا 21 هفتگی باید بری
که موقع بهترش 18 هفتو چند باشی

من18هفته و1روز رفتم

سر ۱۸ هفته

من آزمایش ۱۷ هفته دادم سونو ۱۹ هفته

من 18هفته و1روز رفتم

۱۸ هفته و سه چهار روز خوبه

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری